snart skola igen

min söndag har bara flugit iväg.
jag har haft pyjamas hela dagen och inte varit ute.
det känns som om det var för ca 5 minuter sen mamma väckte mig.

söndagar är rätt så bra,alla repriser går på söndagar och ensam mamma söker går på söndagar.
det besta med denna söndag är att svenska hjältar gå i dag(söndag).

i dag kommer min pappa hem från usa och jag hoppas på att han har köpt något till mig.
kanske kläder,som jag brukar få.

men nu har jag inget mer att skriva men kanske kommer på något till i morgon!!!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sara Lundgren

Om du får några kläder ha dom i skolan imorn !! ^^,

xP Vilken tid är ensamm mamma söker ? :)

2008-11-16 @ 18:42:04
URL: http://sara1995.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0