Dator

sitter här och tittar på Vänner(som är världens bästa serie) och sitter vid min systers mini-pc.
jag funderar på att köpa en och den måste vara ROSA!
fast det är svårt att se på skärmen eftersom att den är så liten så ursäkta om jag skriver fel...

nu hoppade min hund upp i soffan och tittade ut ur fönstret,han är så söt!

i dag hade jag teater och idag skulle vi igentligen ha premiär men en av tjejerna var och åkte skidor med klassen så då bestämde vi oss för att ha premiär den 15 april men idag sa dom att 2 av tjejerna inte kunde...
men nu har vi bestämt oss för att ha premiären den 29.
om någon nu är sjuk eller om någon inte kan så blir jag lite frustrerad.

efter skolan och innan teatern så åkte jag till våran nya lägenheter och kolla in i mitt rum,när vi skulle flytta in så var tapeterna så gamla så fastighetsmäklaren sa att dom skulle fixa nytt till oss och då valde jag ROSA dessutom en varm rosa men jag fick en kall som dessutom är lite lila.
men men det bli bra det med.
en till sak jag måste säga är att jag har takfönster.
hihihihihi det är lite coolt.

aja nu orkar jag inte skiva mer...
säg till alla du känner att läsa min blogg.
tack

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0