det sista kvar

Hihi Guinness
aha i dag så ska fi fixa allt som är kvar,den kan inte vara en enda sak som inte är i en kartong nu för att i morgon så bär det av.
i dag så städade jag så mycket att jag somna,för att en viss liten fågek viskade att allt skulle vara klart i går.
pju jag ha hela denna vackra dag på ´mig med!

vid 12 så ska jag ch syrrorna gå och möta mamma så att vi kan gå ut och äta på stan.
vi är tvungna att äta ute(lyx)för att vi inte har någon mat hemma.
hihi vi kanske ska flytta oftare så vi kan äta ute oftare:D

min ena syster kidnappade en hund(Guinness)och gick till den nya lägenheten så nu är jag tvungen att gå ut med lillfisen(Leo).
i dag så ar det kallare än resten av veckan med bara 7.5 grader.
brrrr vad kallt!kan det inte vara tp 30 grader i skuggan?!
för att det skulle vara mysigt om man hade en fläckt och vatten.

Ge gärna komentarer!:P
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0