brrrr,vad kallt det var!

brrr,vad kallt det var i vattnet.jag badade INTE!det kan jag säga:)

just nu ligger mitt tjocka monster på andra soffan med huvudet på kanten och snarkar.asså vad tror han att han är?en av oss? det skulle ju ioförsej inte förvåna mig om han tror, så mycket han blir ompysslad. jag tror att han är Världens bortskämdaste hund!!!;)
smsade lite med veggotallrik förut och när vi sa hejdå så skrev hon:hälsa dina monster. hahaha, hon har lärt sig:) att det är monster vi just har och inte hundar.

på tisdag så ska jag och spralice åka till stockholmo:) iiiihh vad jag längtar!
jag ska shoppa loss!men mer om det senare:)

just nu så ska jag väll gå och se om man kan hitta lite käk. jaja,jag vet det är lite seeent för kvällsmat men jag har bara left på 2 packet kex i dag så jag är inte hungrig förens nu.

dagens musiktips:Big Girl med Mika.:)

ha det bäst!!!
tjingeling

ps.i morgon fyller mitt lilla leo-monster år.Grattis till honom!!!ds.

Kommentarer
Postat av: Alice

hihi stockholmo here we come!!! :D

2009-08-10 @ 00:26:22
URL: http://spralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0