stockholmo;(

det blir intet stockholmo denna vecka iallafall;(
och det är BARA spralices fel...
snälllllllllla följ med!!!:):)jag betalar ALLT du vill köpa!!!;)

snart börjar skolan.
jag längtar fast ändå inte:)
jag längtar efter kompisarna men jag vill inte att sommarlovet tar slut.:)
äsch, om ett år så är det ju dax igen;)

i dag känner jag mig duktig, jag har gort allt mamma bad mig om innan hon stack till jobbet i morse.
dessutom har jag stickat en massa,(ja,jag vet, lite tant varning men det är kul:))
sen har jag kollat på tv en massa oxå;)

dagen musiktips:i samma bil med Bo Kaspes orkester

ha det bra!!
tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: little of me

Snart kanske vi ska åka till Den bästa underbara vakra härliga staden!!

2009-09-03 @ 19:11:01
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0