1 december

Hej hopp!!!

Sitter och tittar på Ugly Betty. Jag och syrran har precis bakat klart. Det blev lussebullar. Jag skulle vilja ha en till frukost i morgon. =)
I morgon har jag namsdag. =) Får hoppas att min kär vänner inte glömmer.;)

I kväll år jag på donken. hehe. Jag har räknat ut att jag kommer äta på donken  gånger denna vecka...
Förs var det i lördags, sen i kväll och på torsdag lunch. Jag ska till tandläkaren och misar lunchen på skolan. =)

På fredag kommer en hemlig "twilight-gäst" till vakna me the voice. Undra vem det kan vara. Som tur har jag ju sovmorgon till halv 11 på fredag, så jag hinner se det. =)

Ha en trevlig 1 december!
Chiiiiiiillll!=)

Kommentarer
Postat av: Jensan

Grattis på namnsdagen i efterskott!

Jag och mamma bakade lussebullar idag. Nu kandet bli jul!

2009-12-05 @ 15:07:26
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0