fredagsmys.

Sitter och tittar på IDOL. Nu är det spännande! Fast Erik hänger löst tror jag ändå att han kommer vinna. =)

I morgon åker jag ner till Skåne. Jag ska hjälpa min bror att flytta. Så jag, min pappa och andra brorsan ska åka ner med en flyttbuss i morgon. Det ska blir roligt att träffa fastrarna och farmor igen.

I morse fick jag en liten present av min mamma. Det var en notebook i guld, och på spännet var det snå diamanter. Eller diamanter och diamanter... Det är nog inte riktiga. ;)
Men tack mamsi för den fina boken!!!

Eftersom jag ska till skåne, kommer jag nog inte kunna blogga, men annars bloggar jag när jag kommer hem på söndag.=)

Ne nu börja idol igen, så måste dra.
Chiiill! =)

Kommentarer
Postat av: Jensan

Fasen vad arg jag blev att Tove åkte ut!! Om hon och Erik hade möts i finalen hade det ju blivit världens bästa final!!!!!!

2009-12-05 @ 15:05:06
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0