Hello!!

Hejsaaan!!!

Han inte blogga igår. Jag var lite busy.
Föst hade jag ju skola, sen hade jag övningmed spngen, sen vid sju hade jag terminsuppspel. =) Det gick ganska bra. Jag hade med mig mina "grupies" ( you know who you are. ;)).

Ska snart gå på stan med papsen. Jag ska visa alla saker jag önskarmig i julklapp. Sen ska jag löpa en tomtemössa, men vet ej vart man kan köpa en sån...
Får hoppas att jag hitter en. =)

I morgon har jag skolavslutning. Jippie! Snart har jag lov. Och på söndag åker jag till LONDON!!!JIPPIE=) Är superglad! Där ska jag köpa alla julklappar, förutom en scrapbooking-bok jag håller på att gära till min lilla favorit princessa Valentina. =)

Jag kanske kan lägga upp en bildnär den är klar. =)
Kraam!!=)


Kommentarer
Postat av: Jensan

Haha dina groupies lättade upp stämningen en aning va???

2009-12-16 @ 20:54:49
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0