bada!

i går var jag och bada i en sjö.jag simmade ca 4 bassänglängder, fram och tillbaka.det var skönt.
det var inte för varm och det var inte för kallt.helt behagligt.fast lite läskigt var det när man skulle gå i och gå upp.man vart tvungen att kliva på en jätte STOR sten som var lurvig.usch, det var inte kul:/
sen när vi (jag,en kompis,syrran och hennes kompis) gick upp så gick vi till deras(syrrans och hennes kompis) tält, för att spela kort.men när vi skulle börja spela så kom regnet och åskan.
jag vart jätte rädd att vi skulle dö och ville hem;)
min syrra försökte trösta mig men det gick inte:)
sen som räddning kom pappa och hämtade oss, men då hade det typ slutat regna och åskan var försvunnen.
jag hade bara en t-shirt på mig (över en blöt bikini) så jag frös så mycket att jag trodde att jag skulle vara försyld idag.men som tur var så klarade jag mig:)

slutet gott,allting gott!


tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0