hejhej

i går tog jag mitt första dopp i sjön.brrr,kallt först men sen blev det varmare när man hade doppat sig lite.
kanske ska ut och bada i dag igen.
när vi var därute och badade så kastade vi ut pinnar så att stormonstret skulle simma ut och hämta den.så där höll vi på i typ 10inuter tills min syrra hittade en större pinne som hon kastade.men pinnen sjönk så att monstret simmade och simmade och simmade,och letade efter pinnen.
han simmade då bort till en liten klippa och försökte ta tag i en STOR gren,men den satt fast i botten.
då hade han ju simmat ganska långt ut och kom inte tillbaks fast vi ropade och kastade saker.
jag sa till min syrra att hon skulle simma och ta honom och då kollade hon på mig som om jag hade en skruv lös.;)
men mamma sprang bort till den lilla klippan sen och drog upp honom.tur det:)
slutet gott allting gott:)

ne nu måste jag skräma iväg några duvor från fönsterkarmen;D


tjingeling

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHA, du Har en skruv lös bajskorv ;) <3

det går i släkten förtusan!!!!!



lycka till med duvorna. en hobby som jag också har.

att srkämma iväg dom alltså.

2009-07-09 @ 23:53:41
URL: http://spralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0