måndag

tjeenare!
idag är det måndag och jag är megasugen på att åka till våran vackra huvudstad och bara shoppa loss...
idag så var jag ute på en lång och uppfriskande promenad med grabbarna.fast det var lite kallt, för att det blåste lite.

i lördags så hörde jag en massa ballonger smälla från vardagsrummet,när jag kom in så märkte jag att min ena hund lekte med ballongerna och tyckte att det var jätte kul att dom smällde...
han jagade dom, stampade på dom, och bet efter dom,allt för att dom skulle smällas,och när dom  väl small till så såg han så glad och busig ut och han började jaga en annan ballong.
vilken busig vovve man kan ha då...men han såg ganska nöjd ut ändå:D

tjingeling

Kommentarer
Postat av: et

POK

2009-06-15 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0