Tjeena!

tjeenare!nu var det några dagar sen...:D
i dag och i går så földe jag med pappa till hans jobb.det var kul ibland;)när man hade något att göra annars var det tråkigt att bara sitta och glooo:D
i morgon ska jag vara hundvakt till mina små busfrön, måste gå ut med dom typ 8 på morgonen, för att inte missa sommarlovsmorgon som börjar 9:D
sen på kvällen,eller eftermiddagenså ska jag,mamma och våra små frön, åka till mormor och morfar och lilla flippsi:)
det ska bli dunderkul.vi ska vara där till på lördag tror jag.då ska jag ha min nya klänning som nu r klar,TACK till K:D
den är supersnygg!
aha nu kommer jag inte på nåt mer,men ha det bra!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0