Tjena!

Det var längesedan.har inte riktigt haft tid...
men nu är jag igång.hoppas nu att jag får mer än 1 läsare:D
i går var jag på en kompis student i linköping, det var sjukt tråkigt väder. det regnade hela dagen men som tur var vi inne.
i torsdags så firade jag min syrras student. det var mega skoj.vi hade TUR med vädret.det hade varit lite dugg-regn och blåst på förmiddagen men sen när hon skulle springa ut så försvann alla moln.fast dom sprang inomhus för att lärarna trodde att det skulle bli regn, men ändå.sen på kvällen vid typ 11-12 på natten så började det regna igen.
vilken tur vi hade...
i torsdags slutade jag oxå skolan,men det var på kvällen så det missade jag p.g.a. studenten,men häldre student än skolavslutning.:D
i dag så ska jag nog bara slappa runt lite.man är ju jätte trött efter alla student firande.


hoppas ni fortsätter att läsa,för att nu är min blogg "igång" igen:D
tjingeling

Kommentarer
Postat av: et

Kul att du är tillbaka POK

2009-06-13 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0