torsdag?!

aha,ännu en dag har försvunnit.:D
i dag fick jag mina älskade skivor som jag har köpt:Dså idag är jag glaaad.

nu precis så kom jag hem från en lång promenad,var ute med mamma och monstrena i en timme.det var jätte varm så jag hade ju bara en kofta på mig.ååååååh vad det är härlig med fint sommarväder.

förut gick jag ch mamma på stan och köpte tält.vi ska visst tälta i sommmar.första gången för mig.
mamma kommer alltid på allt så snabbt,hon kom på det typ igår och i dag så köpte vi tält.hon är snabb:D

ska nog gå och se på tv nu:D

tjingeling

Kommentarer
Postat av: et

Hej

Inga monsterhistorier idag?

KOmmer hem i morgon, tisdag em så vi kanske hinner bada på kvällen om det är varmt !!1

POK

mamsi

2009-06-29 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0