En shoppoholics bekännelser

En underbart bra film som jag rekomenderar att ses.
Min syster fyller år i morgon och hon har fest idag och jag är ju inte bjuden så då bestämde sig jag och min kära mor att vi skulle gå på bio.Vi ville se marley & jag men den har inte premiär förnen på fredag så det blev En shoppoholics bekännelser.
snart är det påsk och då ska vi flytta!
jag längtar och ska snart börja packa,det är bäst att jag packar fort för att flyttbilen går om ca 3 veckor.

som jag sa förut så vill jag gärna få hjälp med min blogg!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: et

Inte bra att bli inspirerad av en shopaholic... men du är ju en förstånding tjej..POK

2009-03-26 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0