TRött

nu är jag trött men ändå så ar jag för trött för att sova:P:P
ditter hät vid datorn och känner att det kanske är daax för att sova.

idag var det no prov och jag hade övat på fel saker så jag tror att jag kommer få ig.
i morgon har jag skola som vanligt och spanska läxa har inte övat så mycket men jag hoppas att det går bra.

när jag är inne på andras bloggar så ser jag hur fina bloggar dom har,jag är så oteckninsk s jag vet inte hur man fixar det,snälla hjälp mig!
aha nu ska jag sova
god natt

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vitaminen, det är viktigt att sova när man är trött... tanken är att göra "recover" på hjärnan och övriga delar av kroppen medan man sover...



När det gäller din bligg så tycker jag att det är jättefin.. lite fler bilder skulle kanske "hotta" upp den men inte är du för otekniskt för att göra det...

Älskar dig massor din monstermamma

2009-03-15 @ 19:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0