Hejsan.

Hejsan!!!
Sorry, att jag inte har bloggat så mycket. Men jag har inte orkat. Klalla mig lat, om du vill. ;)
Men nu är jag igång igen.

I morgon blir et New Moon med vännerna. Det ska bli skojjjjjjj!!! Så i morgon bitti ska jag se ettan, Twilight. Jag har inte sett den än. =)
I morgon ska jag även på en shoppingrunda med mamsen. Ska köpa kläder som jag kan ha på skolavslutningen och julafton. Roligt.

Snart är det värkligen jul, och snart bär det av till London. JIPPI!
Jag borde kanske börja fundera på vad jag ska köpa till alla. Men jag ska köpa allt i London. =)

Chill!! ;)

Kommentarer
Postat av: Milda

Svar:Hej =) Min hund Harry är en blandras som jag adopterade från portugal =) Så jag e inte säker på vad han e blandad mellan.Men Papillion har han nog i sig ganska säkert =)

//Milda

2009-11-27 @ 18:33:39
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: när hon skulle hem

2009-11-28 @ 15:10:22
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0