Jenny gästbloggar

Halloj alla glada människor!
Är hemma hos vitaminen idag och hon bad mig skriva ett gästblogginlägg.
Jag gillar ju att tipsa om film och musik och sånt, så då kan jag passa på att göra det nu med.

Filmtips: Moulin Rouge är en film som handlar om nattklubben i Paris med samma namn. Till Moulin Rouge kommer en ung författare som vill bli känd, och han träffar klubbens stjärna, Satine. De blir kära, men en girig hertig vill ha Satine för sig själv. Han hotar att stänga ner Moulin Rouge om hon inte går med på att gifta sig med honom...
Moulin Rouge är en musikalfilm med Nicole Kidman och Evan McGregor i huvudrollerna.
Asbraaaaa!!!!!!!



Vill du ha fler filmtips, gå in på min blogg!  www.missmovie.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0