Promenad

Kom nyss hem från en liten runda med grabbsen. Då mötte vi två små tjejer som frågade om dom fick hälsa. Då sa jag ju självklart ja. =)
Jag tycker det är jättekul när folk kommer och frågar om dom får hälsa. Det var nog gadens höjdpunkt... än så länge. ;)

Måste bara berätta om  mina nya vinterskor. Dom är jättesköna, och ser lite ut som uggs. Dom var ganska dyra och nu har jag skoskav, men det får man ju av alla skor. ;)
Tyvär kan jag inte visa en bild just nu, eftersom man måste instalera en massa, men jag kan visa dom senare. =)

I kväll är det ju IDOL! Det måste man ju se. I kväll ska dom göra duetter. et är Eddie och Reza, Tove och Erik och Calle och Mariette. Det ska bli spänande och se, tycker jag.
Mina favoriter är nog Erik, Calle och Reza. Men dom är alla jäkligt duktiga på att sjunga. =)

Ha en trevlig lördagskväll, med en massa GODIS!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Alice

åh, det låter jättemysigt! :) (Spara gooodis till mig hihihihihi! :D)

2009-11-13 @ 17:16:00
URL: http://spralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0