Shopping!

Tja!!

Efter skolan drog jag och Jossan ner till stan. Det var jätte mysigt! Vi gick och fikade( eller hon köpte en smothie och tog med, och jag köpte en smothie på ett annat ställe att ta med. haha) Min tog det 1 år att dricka upp.=) Sen drog vi till "CHILLI" och låg i deras liggfåtöljer. det var trevligt! :)

Ska sen på stan med mamma, för det är hon som har pengarna. =)
Innan i dag fick jag panik, för jag visste inte va jag skulle ha på julavslutningen eller på julafton. Men nu vet jag PRECIS vad jag vill ha. Sen är det upp till mamma att betala den.


Tack Jossan för en ROLIG dag med dig!<3

Chill!


Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Tack det samma! <3

2009-11-25 @ 18:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0