Söndag.

Föst och främst vill jag säga Grattis till en kompis som fyllde år igår. Så grattis Sara. :)

Aha, nu är snart söndagen slut, och i morgon är det dax för skola igen. Jag längtar lite eftersom vi har en sån fin koridor nu.

I dag har jag städat hela huste med mamsi och syrran. Så nu är det jätte mysigt!
Är lite stolt över mig själv, för att i går tvättade jag alldeles själv. Eftersom att det inte bara är mina kläder. Dessutom så är vår tvättstuga läskig, eftersom att den är i källaren.

Måste bara berätta en läskig grej som hände mig och min syrra när vi skulle gå ut med grabbsen, tidigare idag. Vi åkte med hissen och tryckte på "botten" men den stannade inte, Den fortsatte ner till källaren, och vi kan inte ha tryckt fel, eftersom man måste vrida om en nyckel om man vill till källaren. Vi öppnade dörren, men ingen var där. Läskigt.

God natt alla fina läsare!! =)

Kommentarer
Postat av: little me

Koridoren är jätt fin men den blir finare med våra snygga tavlor:)

2009-11-23 @ 17:03:21
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0