Lördagsslapp.

Har varit lite på stan, men jag måste ju spara pengarna tills jag åker till London, den 20-22 december. =) Jag längtar ihäl mig!!! Jag älskar att åka till nya ställen och jag har ju aldrig varit i london, eller i england...
Jag längtar även att bara få sitta i flyget, älskar att flyga! =)
Jag kommer verkligen inte kunna hålla i pengarna. Pappa är ju där nu, och han sa att man kan inte prata i telefonen samtidigt som man går över gatan, eftersom att det är vänstertrafik där men då sa jag bara till pappa; Jag kommer inte ha nån ledig hand, för att jag bara kommer att bära på shopingpåsar. =)
Så mycket ska jag shoppa!

Nu ska jag gå och städa i mitt rum, så mamma kan hjälpa mig att göra om. Det är ju så kallt när jag ska sova. (min säng står under mitt tak-fönster och det är inte 2-glasat). Får hoppas att det blir bra, men det kommer vara krångligt eftersom jag inte har en enda vägg som är rak, där jag kan ha min säng... =)

Hoppas att ni får en fortsat trevlig lördag! Jag kanske bloggar lite ikväll. =)



London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0