mums...

Sitter och mumsar i mig chokladbollar som min syrra bakade igår.
Nu är jag nästan klar med min överaskningsstädning till mamma. :)
Ska sen till teatern och apa av mig lite. :D Får hoppas att vi inte bara övar på pjäsen utan gör någon rolig lek, för att jag ha en sån liten roll så jag knappt är med. =( Det är lite synd, för jag har alltid fått små roller...Första gången var det bara för att jag kom till den gruppen när dom hade bestämt allt, andra gången var jag sjuk när dom bestämde allt, så jag fick en liten roll. Men näst gång vill jag ha en STOR roll. =)
Sen efter teatern ska jag och mamma åka till en djuraffär. Ni vet, Guinness bet ju sönder hans halsband i går. Så vi måste köpa ett nytt. Klurig hund. =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0