Torsdag.

Heej!!!
I dag har jag varit med Jenny! Det var super roligt!

Nästa vecka är det höstlov, och på tordag ska jag till stockholm. Det blir jag , pappa och spralice. Vi ska gå tilll Buttericks, och shoppa loss. Eftersom jag sk på ett halloweenparty nästa helj. Roligt roligt.

I kväll kommer mamma hem, kanske så har hon en present till mig. =)
EFtersom jag har varit ute med hundarna nu varje dag. Syrran är ju sjuk. Men det är faktiskt varit ganska härligt att vara ute, det är ju kallt men det är ju lite mörkt och mysigt. =) Jag kanske ska börja gå ut med hundarna fast syrran är frisk. Jag känar ju pengar på det, så. =)
Just nu gör jag ju allt för att tjäna pengar, jag ska ju till London i december. Och där ska jag SHOPPA!!!!! Längar såå.

Ne, nu ska jag nog gå och lägga mig.
God natt!!! =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi aa det var skitkul! Speciellt de där fina host videosarna vi gjorde...

2009-10-26 @ 10:00:43
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0