heeeeeeeeeeeeej!;)

i dag är jag glaaaad för att:
det är fredag
vi ska snart köpa pizza mums
jag hade 3 lektioner i dag
jag började halv 11
jag har ätit en MASSA bullar till fika
har dansat loss med syrran
har köpt hannah montana the movie
ska se twilight i kväll(kanske;P)
...listan är LÅNG:)
en sak att "sörja" är ju att det är den 11 september idag.
det var 8 år sedan world trade center rasade och det var 6 år sedan anna lind dog.det är sorjligt...

dagens musik tips:one and the same med Selena Gomez och Demi Lovato

glömde gratta 2 födelsedagsbarn i onsdags så jag gör det nu;)
Grattis brorsan och Grattis Mickis!!!
hoppas ni hade en underbar dag!:)

tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0