1 april

Hejsan!

Har ni blivit lurade idag?
det har jag. Låg och sov( råkade försova mig en timme...) och mamma kom in och sa; Du, det har kommit en decimeter snö ute, och dom har inte tagit bort snön, så du kan nog inte gå till skolan idag. Och så började hon gå mot fönstret.
Jag flög upp och bara suckade och tänkte att det räcker med snö, att vi inte vill ha mer.
Men när jag tittade ut så såg jag ju ingen snö och tittade på mamma för att klaga på att hon hade väckt mig, när hon uttbrast; April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!!! =)

Sitter just nu och äter godis. =)
Hörde att vi svenskar äter mest godis i hela världen. Typ 70 kilo per år... =)
Fast så mycket godis äter inte jag. Jag äter mer glass. Haha. =)

I dag har jag, Penny, Oskar och Jasper ( Jenny, Mickis ocj Jossan) i kyrkan med konirmationen. Vi vart korsfästa... det var något vi alla skulle göra. Det var... speciellt?!?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0