blablabla

Hej.
Nu sitter jag med stor-datorn i knät och ska snart sätta på en film. Jag lånade tre stycken hos Majken. Jag tror jag ska se systrar i jeans 2. Har sett ettan, men aldrig tvåan. :)

Hos Majken var det trevligt. Hon bjöd på rulltårta... mums... Jag åt fyra stycken. :D Hihi.
Hon fick fina presenter av oss alla och jag tror hon blev nöjd över dagen!

Jag kanske skriver något i kväll. Annas gör jag det i morgon. Då kommer Majken hit. Hon ska hjälpa ig att packa inför Skåne-resan. Kommer ju vara borta i 15 dagar. :)

Kommentarer
Postat av: little me!!

Jag blev jätte nöjd över dagen.

Ni va ju där!!

:)



Jätte ledsen att vi inte kunde va idag...

Men jag ligger i sängen och snorrar...



Puss (läng puss)

2010-08-04 @ 19:36:09
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0