"Den jäkeln förstörde vårt system"

Hej!
I går kom jag hem väldigt sent. Tåget var försenat. Först var det lokföraren som kom sent. Sen hamnade vi bakom ett långsamt tåg, sen körde vi på en älg... :( Snacka om att vi INTE hade tur...

Annars hade jag väldigt roligt i Göteborg! Minnen för alltid!! <3
Första dagen så åkte vi göteborgs-hjulet. Ett stort parise-hjul men ett litet london-eye. :) Fantastisk utsikt!
Sen på andra dagen åkte vi först till universeum och kollade på djur och exprementerade. :) Sen drog vi till Liseberg och åkte karuseller. Inte så mycket för mig men det var kul ändå!!! :)
Sen igår-tredje dagen så gick vi på stan, åkte paddan-båtarna och myste!
Tack alla för en underbar tid!!<3

Bilder kommer nog sen. ;) För nu ska jag ut och rasta grabbsen! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Big sis

Så bra att du hade kul! <3

2010-08-21 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0