Mycket i huvudet.

Hej!
Just nu sitter jag och tittar på gamla top-model avsnitt, lyssnar på musik på spotify och laddar min ipod på musik inför resan i morgon. :) Dessutom väntar jag på tvättmaskinen. Det är mycket att göra nu inför resan. Tvätta, städa, packa, handla m.m. Måste tydligen ha med matsäck i morgon. Får handla det ikväll. :)

I morgon, när vi kommer fram till Götet vet jag faktiskt inte vad vi ska göra... Sen på onsdag ska vill Liseberg. Där kommer nog mina kompisar åka mycket. Jag själv kommer nog mest kolla på. Jag är ingen typisk karusell-människa men har bestämt mig för att åka mins en karusell som jag inte brukar åka. Senast jag var på Liseberg (Förra sommaren) åkte jag bara kålorado, flumride, parisehjulet och någon drakgrej med mammas kompis dotter. Ha! Jag slängde mina penga i sjön genom att köpa ett åkband. Fast nu får vi band, vare sig vi vill eller inte. Aja, då kan jag åka kålorado många gånger. Den är min favorit. ;)
Tänkte bjuda på en väldigt gammal bild på mig och syrran när vi var på Liseberg förra sommaren.



Kommentarer
Postat av: sis

Ha så kul på liseberg gumman :D



Ps! kan du inte skicka bilderna till mig sen :)

2010-08-17 @ 09:35:24
URL: http://princecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0