Tjaba!

Sitter och lyssnar ihjäl mig på världens BÄSTA låt. (kolla förra inlägget!)
Aha, i går var jag alice och pappa i stockholm, han jag inte skriva det? ojj, glömde...  =)
Vi shoppade ganska mycket. köpte en fettsnygg t-shirt so jag kanske visar nån gång, oh sen köpte jag en fettsnygg hood. 400 kr var den värd! =)
Orkar inte besätta så mycket om resan förutom att den var jätte mysig och sen kan jag tillägga att vårt tåg var inställt, så vi fik springa för att hinna med ett annat. Det andra var fettäskigt!!!!! Det lutade en massa och knakade. Jag bad om att komma hem oskadd... ;)

 


Kommentarer
Postat av: den allvetande

Superbra video, kul att du hittat den.



POK

2010-02-26 @ 20:20:00
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0