Vi som hatar honom!!!

Min syrra visade ett klipp från youtube till mig förut. Det var en kille som kastade ut sin hund från en bro. HEMSKT!!!
Vill nästan skaffa facebook bara för att gå i i gruppen som heter: Vi som hatar k*khuvudet som kastar sin hund från en bro.
Att man gör sånt?! Att man filmar det?! Han måste ju vara psykiskt sjuk eller nåt. Bli värsta arg att det finns sånna människor. Vad hade den hunden gjort för att förtjäna det?????
HATAR DIG KRÄK SOM GJORDE DET!!!!!!
Det är ju fruktansvärt!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har inte sett det (och vill nog inte se det heller) men jag blir arg bara jag läser ditt inlägg. Vissa människor förtjänar fan inte att finnas.

2010-02-06 @ 11:48:31
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0