20e januari

Kom hem för ca 2 timmar sedan. Jag blev motagen med en överaskning... Det har visst snöat i mammas rum...
Guinness (förmodar jag) har sniffat upp kudden och sagt till Leo att dom ska ha dragkamp tills kudden går sönder. Leo som är så busig går väl med på det och vips, det har snöat i mammas rum. Har hållt på i ca en timme med att få det rent, men jag har inte ens kommit en tredjedel... Suck. Det kommer ta evigheter innan det försvinner.
Det hände ju i andra lägenheten och ett år senare när vi skulle flytta så hittade vi lite dun. Det går aldrig bort...
Men det är säkert mitt fel, jag satt och pratade med Majken om just det vid maten... Glömde säga "Peppar, peppar ta i trä". =)

Kommentarer
Postat av: little me

haha stackare, hoppas det gick bra att städa:)

2010-01-20 @ 19:26:22
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: den tacksamme

POK för din städning

2010-01-22 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0