22e januari

Tjaba!!!
Allt bra??
Det är det mig! Är väldigt glad i dag, vet inte varför, kanske för att jag har druckit cola... ;D Haha.
I dag på skolan har det varit ganska kul, inte roligare än vanligt men ändå inte tråkigt. Islandproblem?!?!
I kväll är det dax för den där "galan" på MTV. Den för Haiti. Den börjar kl 2 i natt och självklart ska jag titta. =)
Min man ska ju vara med... ;)

Det var ju längesedan jag hade dagens låt, men måste tipsa om denna!
Den lyckligt lottade låten är ingen mindre än... Whatcha Say med Jason Derulo. Fett bra!

God natt!!! =)

Kommentarer
Postat av: PRECIOSO - BLOGGEN SOM FASTNAR!

Hur mår du idag då?=) vad händer idag?

2010-01-23 @ 08:39:45
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0