Suck...

Jag trodde att jag skulle få sovmorgon i dag, börja halv 11 första dan på terminen, en fredag, men icke sa nicke.
Vaknade av att majken (Tack!!) ringde mig  kvart över 8 och frågade om jag sov, vilket jag gjorde, och hon sa att jag började  kvart över 8. Suck... Fick hoppa ur sängen och klä på mig, äta och sen var det bara att springa till spårvagnen för att komma till skolan. Jag kom till skolan en halvtimme efter att jag hade vaknat. Det är ganska brajobbat, med tanke på att spårvagnarnainte går så ofta, och fort... ;)

Just nu sitter jag och tittar på nån dålig film på trean, det finns inget bättre...
Hoppas ni har haft en mindre stressig dag än mig. =)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0