10 saker du kanske inte visste om mig:

1) Jag liter av lätt klaustrofobi.
2) Jag har en massa ärr på kroppen, varav ett på ögonbrynet som jag fick när jag var 1,5 år och ramlade i en trappa.
3) Jag är ett Disney freak. :)
4) Jag blir ofta kallad Dramaqueen. ;P
5) Jag blir väldigt lätt åksjuk!
6) Jag har haft många djur. Marsvin, kanin, råttor, gerbiler, fiskar, hundar m.m.
7) Jag har flyttat 9 gåner i mitt 15 åriga liv.
8) Jag har haft natttandställning för överbett.
9) När jag blir stor vill jag bli skådespelerska eller sångerska
10) Hela min släkt på pappas sida, bor i Skåne.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

hehe gumman du är för gullig! :)

2010-08-01 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0