La Uva

Hej hej!
Nu är jag hemma efter en tripp to Söderköping med Kimilim och hennes mamma. Självklart var ju min mamma också där. :) Vi var på en resturang som heter La Uva ( vindruvan på spanska till er som inte fattade... ). Vi satt ute eftersom det är så underbart varmt ute. Men man får inte glömma the reason att The sparrows spelade. En liten grupp på fyra medlemmar som spelar lite överallt. The sparrows inkluderar Syster aka Alice, Lena, Joel, och Damon. Joel och Damon turas om att spela. Underbar musik från dessa tre musikanter.
Maten var ju ochså god, men utan musiken... Nja?!?!

I morgon ska jag upp tidigt. Ska nämligen hjälpa brorsan att flytta. Han ska flytta till Göteborg med frugan och Valentina. Så jag måste upp innan 7. Jag måste nämligen vara där INNAN åtta. På en Lördag lixom?! Blir väl inte där sålänge. Dom ska ju åka med lasset till Göteborg. :)
Sen så ska jag åka till Fagersta, till mormor och morfar. Ska "lämna tillbaka" Filippa. Min lilla Lippa. Kommaer sakna henne jättemycket, och om jag inte tror fel, så tror jag nog hon kommer att sakna mig också. Ialla fall i några dagar. :)
Sen åker vi till Örebro. Till Cicci och Fredrik. Dom ska låna Guinness ett tag, så det blir bara Leo hemma någon vecka. Ganska skönt. ;)

Fick lite inspiration av min friend Majken om att man kanske skulle kunna mobilblogga ifrån Fagersta. Dom har inget internet hemma... :)
Funderade på att mobilblogga för längesedan, men då var tanken bara " Usch. Det vågar väl inte jag?!?!" ;P

Oj vad långt inlägg det blev. Jag bara pladdrade på. Kännde ingen kontroll över fingrarna. Fick insperation från något. Men kan nog inte sätta fingret på just vad det var... :)
Eftersom det blev såhär långt kan jag ju avsluta med några bilder. Ja, det får bli så.


En aning suddig, men tog den i bilen. :)

Söta Kimsilimsan. :)¨

Söderköping.

Fick ingen bra bild på mig, men kanske snor en av Kim sen. :)

God natt!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0