Lejonkungen

Hej hej bloggen! I dag har jag ( förutom att vara ute med Leo och mamsi) kollat på Lejonkungen 3. Älskar Lejonkungen!! Har redan sett trean förut men ack, så bra den är! Ettan har man ju sett ett flertal gånger, men tvåan har jag inget minne av att jag har sett. Ialla fall inte hela. Så den ska jag hyra. Eller, jag har redan hyrt den. Vet bara inte när den kommer hit hem. Här snackar vi LoveFilm! :) Tycker att det är superbra!!

Nu ska jag gå och kolla vad mamma har för sig. Är det Måndag?! Hm... Inget bra på tv?! Tror inte det... :/ Får väl göra något annat då. :)

Hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Haha jaa okej du får låna den först :)



Bra att du hänger med, jag vet inte när den har premiär, men det märker vi !



Vi måste va någon dah älsk<3



Kram!! <3

2010-07-20 @ 14:11:17
URL: http://heltenkeltjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0