Öland, here I come!

Hejhej.

I dag har jag packat, städat och tvättat. Mycket att göra inför i morgon, då jag ska till Öland.
Ska åka med Mammaoch mina två systrar. Även med tre hundar. :)
Rolig att ha semester med hela familjen. Det var några år sedan alla var samlade.
Vi ska vara borta i en vecka, och tror inte att jag kommer blogga. Får se om datorn hänger med. :)

I kväll ska jag ju på bio. Eclipse. Ska dit med mina kompisar. Tror att vi blir 7 stycken. ;)
Jag hoppas verkligen att den blir bra. Har ju inte läst boken än. Jag läser den sen. Kanske i veckan...

Ne, nu ska jag gå och tjäna lite pengar.
Ha det bra i veckan, så hörs vi när jag kommer tillbaka! <3


Kommentarer
Postat av: little me!!

Ha det så bra i Öland!

Gonna miss u!

Puss<3<3

2010-07-03 @ 19:53:51
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0