stan med Julia

God morgon!! Nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på musik. Det blev mjölk och corn flakes till frukost. :) Bäst är det ju med massa socker på, men jag ska försöka att inte vara så onyttig. Hehe. :)

Snart ska jag på stan med Julia. Det ska bli ruuligt! Länge sedan man träffades. Hon och jag. På skolavslutningen. Förlängesedan. ;)
Men nu är det dax igen. Jag ska nog inte köpa något, men jag tänkte lämna tillbaka en byxdress jag köpte för en vecka sedan. En knapp var borta och den passade inte mig. Hoppas man får pengar tillbaka. Eller iallafall ett presentkort. Vill inte ha en till...

Ne, nu ska jag fortsätta äta min frukost och lyssna på musik.
Vi hörs sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0