Stockholm

Tjena!!
Nu är jag hemma. Eller jag har varit hemma sen åtta, men då skulle jag packa upp, mysa med grabbsen, kolla på tv and so on. :)
Känner att det blev en lyckad tid i Stockholm. Väldigt trevligt hela tiden! Vi åt på fin restaurang, busade utanför slottet (tror mamma började skämmas när folk började vända sig om och skratta), åkte en båttur som guidades av Markoolio för barn, gick på stan och åkte tunnelbana. Börjar gilla att åka det mer och mer nu. :)
Såg dessutom en Norrköpings-spårvagn på Hamngatan. Jag och sirran började en vild diskussion om spånkans "ursprung...". Det slutade med att vi båda gav upp och lämnade diskussionen för lite shopping. :)
Jag och sirran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0