Halo

Hejhej.
Nu sitter jag och somnar. Är jätte trött efter en dag på paus.
Var hos tandläkaren på morgonen. Jag var jättenervös, alla hade sagt hur jobbig det var osv. Men nee, jag tyckte att det inte var så jobbigt. Mamma var med och hon pratade med min tandläkare och sköterska. Dom kände varann tydligen. Tandläkaren har fixat tandställning till mina två systrar och sköterskan hade tydligen barn som hade gått på samma skola som mina systrar, när dom var små.(kompliserat?! jag vet. :)) Så  dom satt där och pratade lite om gamla lärare och sånt. Men det var ganska skönt. Slapp vi den där konstiga tystnaden bara för att jag inte kunde prata. (hade lera eller nåt,  i munnen, som skulle ge avtryck) Sen skulle vi ta röntgen. Det var någon konstig grej som snurrade runt skallen, och mitt hår fastnade lite i den. :) Sen var det nått man skulle ha i öronen, bara för att stå still. Knäppt. :)

Sen, vid fem, gick jag och mötte upp Majken, Mickis och Zeke. Vi satt på donken. :) Mysigt. Sen gick vi omkring. Kul hade vi iallafall. :)

Ne, nu ska jag gå och borsta tänderna. Vi hörs i morgon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0