I Want Suger, beeeeeeeeeeeejbiiiiiiiiiiii!

Hej.
Nu börjar jag bli mer och mer frustrerad. Sitter och skriver världens skit uppgift om globalisering.. Så himla tråkigt!!! :(
Sen har vi inget ätbart hemma. Eller, såklart vi har mat och sånt, men inget godis. JAG VILL HA GOOOODISSS!!!!! Popcorn har vi men bara en påse, så den kommer ta slut på en gång typ. Sen kan jag inte baka, för vi har inget socker hemma. :/ Snart får jag väl äta en färdigmix som smakar bajs. Bara för att få SOCKER!!!
Okej, nu kanske jag låter galen, men vad gör man när man inte har fått godis på fleeera dar. Det går inte. Det bara går inte!!

Nu går jag och poppar den där förbaskade popcorns-påsen och sen tar jag och sätter mig i soffan och kolla på Så Mycket Bättre. Får hoppas att dom har det bättre än mig.

Hörs kanske sen. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0