I Want To Hold Your Hand

Hejhej.
Ska snart gå och lägga mig. Är svintrött. Det är inget slapparbete jag är på, inte. :)

I morgon måste jag plugga. Inget kul... Har en muntlig redovisning på måndag om kött, en inlämning i engelska och en i So... Suck. Aja, får göra allt i morgon. :)
Har en liten tråkig nyhet... Dom från kulturskolan ringde förut och sa att kursen kanske inte blir av förens efter nyår. Detta pga att intresset inte var så stort. Dom sa att dom skulle försöka göra mer reklam så kursen blir efter nyår. Jag sa att jag fortfarande var intresserad, men vill ju gå nu... :/

Ne, nu måste jag sova. Vi hörs i morgon. Puss.


Guinness i soffan. :)


Kommentarer
Postat av: little me

Gu vad tråkigt...



Men du Bea, glöm inte svenskan:)

Frågorna, du vet...

Bra du gör dom nu när du är på praon, om du inte redan gjort dom.

Puss!

2010-10-14 @ 11:42:55
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0