Microphone

Hejsan!
Sitter i soffan och tittar på modern family. Super bra program som rekomenderas. :D
Sista praodagen idag. Känns sådär. Kommer sakna att vara där. :)
Med mig hem fick jag en stor låda lasagne som jag hade gjort, bara för att deras är så himla god!! Men måste tillbaka dit i morgon och lämna plåten. Då ska jag även ha med lite fika till dom. :D

Jaha. Minnah åkte ut. Vet inte riktigt vad jag tyckte om henne. Hon var väl bra, men hon kanske inte stack ut så mycket. Pinsamt, men jag kollade inte så noga ikväll. Det var spotify som lockade mer. :)

Snart ska jag sova. Ska gå upp ganska tidigt. Kl tio kommer Mickis, sen vid elva blir det gymnasiemässa. :)
Hörs. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0