Fields Of Gold

Hejsan!
Nu sitter jag i köket och dricker lite te. Te dricker jag mycket nu under höstern. Det hör till lixom. En höst blir sällan bra utan te. Inte heller utan mysiga tofflor, varma filtar, bra filmer och doft ljus. Det bara är så. :)
Ska nog köpa mycket sånt till mitt nya rum! Vill ha en hög mysfaktor! Så hög att alla mina kompisar bara vill mysa hemma hos mig! Varje dag. Hela tiden. :D
Planerar mycket om hur vi ska möblera, vad vi ska skänka (möbler) och vad vi ska köpa. Vi ska få den att bli mysigast i stan! (Alltså det nya lägenheten. :D) Det blir att måla om en hel del möbler. Men det ska bara bli kul. Får se om jag får några kompisar med mig bara. :D

I morgon blir det prao. Det ska bli jäkligt kul!! Ser fram emot det jättemycket!! Det kommer inte bli mycket tid till att sitta stil, det kan jag säga. :) Dessutom bjuder dom på lunch. Hur najsigt är inte det på en skala från ett till tio?! :D

Jahopp. Snart ska jag väl hoppa in i duschen och sen lägga fram allt tills i morgon. Börjar ju inte förens tio, men det är skönt att inte behöva stressa omkring. :)


Mysigt med ljus!


Te i mina fina mugg. :)


Fina blommor som jag köpte idag. :)


När jag var sjuk- varav den ledsna minen. Hehe. ;)

Sorry för dom dåliga bilderna. Dom är tagna med min cam. Men jag kände för lite bilder. :)
Puss.



Kommentarer
Postat av: little me

Jag hjälper gärna till!:)

Hoppas du får det bra på din prao.

PUSS!!<3

2010-10-04 @ 11:40:43
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0