Fix You

Halloj! :)
Sitter och tittar på Aktuellt. Ska snart gå ut med grabbarna.
I dag gick jag och hämtade min cykel. Den lagades för punka och sadeln höjdes. Känns bra. :)
Sen mötte jag Mickis och Zeke. gick runt. ringde majken. gick omkring lite till. gick till donken. gick till majken. gick hem och nu har jag äntligen fått äta. Det var inte så gott. Det var kall donken-mat. Åt den en och en halv timme efter att jag hade köpt den -.-  Lätt hänt.
Måste bara säga en sak. :) Igår sjöng och spelade jag upp för min musiklärare och mina klasskompisar. Jag fick väldigt bra betyg och han ville att jag skulle uppträda på både julavslutningen och niornas pep-talk. :D Hihi, var väldigt nervös, men det gick nog. :)

Snart ska jag sova. Godnatt! Puss.



Kommentarer
Postat av: little me!!

Jag är såååå stolt gumman!!!

Om det vore för ca 1-2 år sedan skulle du inte ha vågat men nu jäklar!!

Så jäkla duktig du är!!

Puss<3<3

2010-09-23 @ 21:30:06
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0