I Will Always Return

Hej!
Idag brann det på min skola. Jag majken och mickis har sovmorgon så vi kom lite senare än alla andra. När vi kom till skolan möttes vi av en brandbil och en polisbil. Vi såg först bara brandbilen så vi tänkte att det var brandövning, eller något liknande. Sen mötte vi en tjej som går i sexan, eller sjuan. Hon sa att den var någon hade anlagt en brand på sexornas toalett. Jag blev förvånad. Jag har gått på skolan i 10 år och det har ALDRIG brunnit förut... :S
Sen mötte vi våran mentor som var lite nervös och frågade vart vi hade varit. Han trodde väl att vi hade varit inne i skola. Men vi sa lugnt att vi hade sovmorgon. :)

Sen när vi fick gå in, så sa lärarna att polisens slutsats var att detta var en mordbrand. Shit.. Läskigt!! Hoppas verkligen att dom hittar ungen som gjorde det!! Hoppas även att personen har lärt sig en läxa nu och skäms, inte skrattar åt det. För tänk bara om dom hade upptäckt det några minuter senare. Då kanske det hade spridit sig vidare... Som tur var det ingen som blev skadad!!

Iallafall. I dag var jag med jenny på stan. Där köpte jag lite nödvändigheter som t.ex. Flux. :) Mememe.

Nu är jag trött. Ska snart gå och sova. :)
God natt!!


Fin sommar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0