My Feelings For You

Hej! :) Nu har jag kommit hem från skolan. Var där i en och en halv timme. Hade träslöjd. Det gick bra. Det är bra att träna sitt tålamod. :)
Hade ju som sagt orgentering. Jag och Majken var ju bara bäst!!!:D Awesome!!!
Sen när vi var klara, på den awesome tiden, så fick vi gå hem. Vi hade ju rast i två timmar. Sen hade jag träslöjd. Men då, då rasten, drog jag och Mickis hem till mig och åt lite. Sen cyklade vi till skolan igen. :D
Snart ska jag åka bort. Denna gång blir det Tjockisholm. (JA, den heter så...) Kommer hem på söndagkväll. Så jag kommer inte blogga. :)

Nu ska jag gå och packa. Mycket kläder blir det. Vädret lovar ingen sol... :)

Puss.

Bild på mig, från Mallorca. :)

Kommentarer
Postat av: little me!!

Hehe, vi ee så jäkla bra!!

Fast jag blev lite "skraj" när vi gick vilse, men OFC så klarade vi det:)

Vi ee så bra, vilket jäkla team work.



Puss!!<3<3

2010-09-24 @ 22:05:07
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: little me!!

SV: En söt liten person, vid namn Bea!<3<3

2010-09-27 @ 07:27:46
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0