This Love

hej!!
Snart ska jag gå och lägga mig. Är supertrött, fast jag tog en powernap förut. Aja. Här hemma är det ASkallt!!! Jag skojar inte!! Nu sitter jag med trippla tröjor och dricker te. Snart ska jag krypa ner i duntäcket, med mitt andra täcke över. Alla element är nu föressten uppsatta på högsta tempraturen. Fem eller vad det nu kan vara. :)
Men, nu ska jag inte sitta här och klaga.
Min dag har varit lite sisådär. Började med att spanskaläraren var sjuk, så "provet" jag hade pluggat in var då förgäves. Eller kanske inte helt. Bara lite. Hoppas vi får göra det när hon kommer tillbaka. :) Vi hade iallafall en asrolig lärare som vikarie. Han jobbar hos åttorna, så jag har inte haft honom någon gång innan. Men han var ju jättekul!! :D Får hoppas att han är vikarie någon mer gång hos oss. :)

Vi röstade i skolan. Skolval. Det var nice. Haha. Som ett riktigt val, så nu vet vi hur det går till om fyra år när vi får rösta på riktigt. Vet faktiskt inte hur dom gär med våra röster, men det märker vi. :)

Ne, nu orkar jag inte mer. Nu ska jag sova. GOD NATT!!!


Jag och Guinness. :)


Kommentarer
Postat av: little me!

Jätte fin bild!!



SV:Massa kärlek tillbax!

<3<3

2010-09-17 @ 07:38:47
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0