Wonderful Life

Hej! Nu är jag hemma efter en skoldag. :) Det gick ganska fort. Mycket hände. Vart ska vi börja?! Vi missade några lektioner pga att vi skulle till stadsmuseet. Val, ni vet?! Kind Of Funny.
Sen hade vi lunch, blablabla, sen rast då jag halkade och slog i knäk. Rätt så ordentligt oxå... Det gjorde ont!! Dessutom (!) Så gick mina älskade byxor sönder... :( Måste köpa nya. Men jag vill inte. Dom har jag ju använt i fyra år. Det är dom som är The Shit. Lixom.

Nu sitter jag och äter lite mat. Rester från igår. Sen ska jag och gänget till Donken. Vi ska ha ett anti-disco. Alltså vi skulle igentligen ha disco med skolan men det vill inte vi gå på, så det blir ett anti-disco på donken. :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0